Vart hittar man orken?

Har så svårt att komma igång med saker och ting..
Vet inte om det är orken eller bara lusten som tryter.. Satt nyss och tänkte på att jag borde börja gå till gymmet.. Först och främst för att ha nåt att göra medans Patrik jobbar och för att jag inte är nöjd med min kropp, sen viktuppgången, kan bara inte acceptera att jag ser ut som jag gör. Men kan ju inte klaga heller om jag inte en försöker göra något åt det. Sen behöver jag gymma för att kanske få sova lite bättre på nätterna... Sova knappt något alls emellan åt :(
Allt detta och lite till ligger på plussidan, att jag borde gå och gymma.. Ändå sitter jag kvar i soffan och gör inte ett skit...
Hittar hela tiden ursäkter, måste vänta tills Bella vaknar, mina gymskor är på Camfil, jag har inte ens fått i mig frukost än...
Ja ni vet säkert hur man är när man sätter igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0