En bra dag..

Mamma ringde i morse precis när vi skulle käka frukost och undrade om vi ville följa med ut och grilla korv vid badplatsen vid Lövsta.. Och det är klart vi vill... Sen tog det inte lång tid, så stod mamma, Jenny, Peter och Emilia i min hall och väntade på att vi skulle bli klara.. När vi kom fram var Peters föräldrar redan där och hade fixat en brasa.. Vädret var helt underbart och barnen och hunden lekte som galningar. Riktigt lyckat..
Vi alla var helt slut när vi kom hem..
Men jag var tvungen att duscha Cleo för hon var så jävla skitig efter att ha sprungit runt..
Sen dess har jag bara suttit på soffan och slappat, medan barnen lekt som dårar trots att dom var skittrötta..

Nu sitter jag och kollar på Flickan som lekte elden, sen blir det sängen för min del...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0