En lördagsmorgon..

Vaknade tidigt en lördag.. Kul, eller inte..
Men jag har mysmorgon för mig själv. Sitter i soffan med täcket och datorn och ett glas kaffe såklart.
Solen lyser utanför fönstret, underbart.

Min lilla Isabell var hon tandläkaren igår och drog ut en tand. Hon var jätteduktig, grät bara när dom la bedövning, sen sa hon inte ett ljud..

När det var klart gick vi ner till optikern, jag bokade tid för att kolla synen. det var visst över 6 år sen sist. Efter det strosade vi bara runt lite. Jag är så sugen på att shoppa kläder, men eftersom jag inte fått pengar av FK så är jag pank just nu, dom få slantarna som finns måste sparas till mat..
Vi mötte iaf upp Bellas pappa innan vi gick hem, det är ju pappa helg...

Tycker det är jobbigt nu att lämna bort henne. Trots att hon är trotsig och "jobbig" när hon är hemma. Men när hon har varit borta några timmar är det jättetomt, och jag saknar henne jätte mycket..  Men huvudsaken är ju att hon har det bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0