Det blir inte alltid som man tänk sig..




Livet är väldigt upp och ner just nu.
Idag är en dag över medel, förra veckan var hemsk.
Kändes som jag inte ens kunde le. Kändes som jag inte hade något att vara glad för..
Det är skit jobbigt och skit tufft. Det är som att gå i en cirkel, en ond cirkel..
Jag har ingen lust med någonting, allt är tråkigt, jobbigt eller något annat negativt..
Jag känner mig nere och blir dessutom ännu mer nere  för att jag känner att jag är nere..
Det är svårt att förklara och lika svårt att leva med.
Svårt att planera nåt eftersom man inte vet hur man mår dagen efter..
Men dom dagarna kommer alltmer sällan, även om det fortfarande är alldeles för ofta..


Tycker även det är skitjobbigt och vara barnfri..
Saknar henne så fruktansvärt mycket när hon är borta..
Konstigt egentligen..
Vi kan tjafsa och vara oense i flera dagar och man bara längtar till man får lite tid utan henne. 
Få lite tid att andas och vara annat än mamma. Sen tar det bara 10 min efter hon har åkt så saknar man henne, sen ägnar man resten at helgen åt att bara sakna henne och tycka att det är för tyst och lugnt här hemma..

Att man aldrig kan bestämma sig.

Man är fan aldrig nöjd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0