mardrömmar och sömnproblem..

När mina mardrömmar var som värst misstänkte jag att det var sömntabletterna som spökade, efter ett snack med läkaren fick jag andra tabletter utskrivna..Zopiklon tror jag dom heter.. Testade dom och märkte inte så mycket skillnad. Det enda jag märkte var att det var lite svårare att sova på dom :/ Så jag fortsatte med Stilnoct..

Sist jag pratade med läkaren, det var ca en vecka sen, ringde han för att fråga hur det gick att jobba heltid och hur det funkade med sömnen.. Heltiden går, fast inte mer än så.. Sömnen är ju åt helvete emellan åt. Så jag bad om mer sömntabletter.. Då skrev han ut dom där dåliga tabletterna utav nån anleding. Men nöden har inte lag, dom är bättre än inga alls. Så jag har tagit dom några kvällar nu.. Även fast man sväljer tabletten på en gång, smakar det om att man har den ligger på tungan.. Så jävla vidrigt.. Så nu kan jag sova, men går runt och mår illa hela tiden ist.. Plus att jag aldrig "vaknar".. Blir helt förvirrad och typ fattar inte om jag är vaken eller sover.. Även på dagarna. Grymt jobbigt då jag jobbar på dagarna...

Skulle ha träffat en vän igår, men fick inget sms, så det blev inget av med det.. Det är visst inte bara jag som är förvirrad :P
Jag försöker att inte boka in så mycket saker i förväg, efter som jag inte vet hur jag mår just den dagen.. Mitt humör skiftar ju rätt fort fram och tillbaka..
Det är jobbigt att inte veta..
Fast det har blivit lättare att hantera Isabell. Jag tror hon har börjat förstå lite bättre. Sen har vi ändrat rutinerna lite här hemma oxå. Det nya sättet passar oss bättre just nu. Även fast det inte alltid blir som man tänkt sig :P Men vi har iaf inte varit osams sen hon kom hem från sin pappa och även några dagar innan det... Det känns helt underbart..


Världens finaste flicka och världens finaste häst.


Kommentarer
Postat av: den där gravidglömska laura;)

haha ååå ...aj aj aj faaan shit jag glömde helt.. du har rätt du är inte ensam om att va förvirrad.... glömmer exakt allt jag ska göra just nu känns de som :P flååt <3

2011-03-17 @ 22:44:18
Postat av: Anna

Haha, det är lugnt.. Vi får ta det en annan dag..

2011-03-18 @ 14:53:26
URL: http://enlitenannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0