Knäckt igen..

Dags att uppdatera er läsare om vad som händer i mitt liv :P

Just nu händer inte så mycket, ligger sjuk.. Värdelöst och skit trist..

I fredags förra veckan var jag hos naprapaten igen. Han knäckte min nacke på lite fler stället. Nu ska jag tillbaka på måndag och hoppas på att han får ordning på det sista..
På kvällen blev det några öl, hemma hos lillasyster, fast hon var nykter..

I lördags blev vi bjuda på mat hos Roine. Maten smakade bra och det var trevligt, vi rymde dock ganska tidigt eftersom Maria var i Trosa.  Så vi träffades upp hos Carina. Sen blev det Sportbaren en sväng. Fan så kul det var att träffa henne. Måste verkligen fixa fram lite pengar så jag kan åka och hälsa på henne..
Men just nu känner jag mig lite fattig, väntar på pengar från FK..

Fick ett samtal i natt som jag stör mig lite på.. Återkommer om det senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0