Bussresa..

Nu fick jag skäll av ida igen att jag uppdaterar för dåligt.. Och nu sitter jag på nyköpingsbussen och ruttnar så då kan jag väl passa på..

Tävlingen som ja var nervös för gick bra.. Jag är jättestolt över min gulliga ponny.. Han skötte sig bra.. Första klassen var han lite okoncentrerad men det är för han är ovan, men andra klassen gick det bättre.. Nöjd men procenten i båda klasserna.. Tyckte det stämde bra överens med hur det kändes.. Sen är det ju alltid bra att få på papper vad man måste träna på..

Just nu sitter jag som sagt på bussen.. Har varit på bup och pratat lite om hur jag kan hjälpa Bella i skolan.. Så nu får vi se vad som händer.. Hoppas hoppas hoppas dom tar det här på allvar nu och hjälper mig och henne..

ikväll är det ridlektion igen.. Alltid kul att ha något att se fram emot.. Bella ville inte rida idag så jag tar nog den gula idag.. Red den bruna i torsdags och den gula i lördags.. Egentligen behöver jag mer hjälp med den bruna, men den gula är mycket roligare att rida :)
Måste börja kolla en till tävling, har ju ett kval kvar, om jag vill rida sm.. Vore ju kul att ha gjort det.. Får se hur det blir, måste ju prata med hans ägare oxå..


Kommentarer
Postat av: Charles Ingvar Oskar Newton

Duktig flicka! Men nu är det ny dag så dags att uppdatera igen! Seså, tjupp tjupp! Gör nu som tant Ida säger, ögonaböj!

2012-04-03 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0