rubrik

Vad har hänt sen sist?? Helgen bestod av god mat, vin och trevligt sällskap.. På söndagen var jag mest trött, men det tycker jag alltid att jag är på söndagar..

Måndag sov jag mest känns det som. Slocknade när jag kom hem från jobbet och blev väckt när Bella kom hem från skolan.. När jag hade vaknat till och vi fått lite mat i magen cyklade vi iväg till stallet och hon red igen.. Det var så underbart att se.. Det var inga problem, som att hon inte ens haft ett upphåll och idag har hon till och med tjatat om att åka till stallet trots att det inte är stalldag..

Idag har jag hunnit med en lunchfika med syrran, kuratorbesök, fika med Jeanette, kiropraktorbesök och öppet hus på Kulturskolan efter jobbet.. Så nu är jag helt slut och behöver sova.. Om det bara gick..

Min ångest är hemsk just nu.. Hoppas det ger sig snart.. Skulle så gärna vilja vakna utvilad nångång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0