Sitter på bussen igen.

Kanske borde åka buss oftare, var mycket inlägg det skulle komma då.. :)

Har varit hos läkaren i Södertälje.. Negativt är att jag blev sjukskriven, positivt är att jag lyckades tjata till mig att få jobba halvtid.. Ska testa käka cipralex (stavas?) igen, ihop om att minska ångesten lite..

Efter besöket gick jag en sväng på stan och hittade lite saker att lägga i Bellas påskägg.. Hoppas hon blir glad. Det är svårt att handla till henne nu för tiden, det var mycket lättare när hon var liten..

Träningen med den gula igår gick bra, men jag har lite för höga krav på mig och ponnyn och då blir allt bara bajs. Måste lära mig att uppskatta även dom små framstegen..

Snart framme i Trosa och då blir det att springa till kuratorn i hopp om att kanske komma i tid..


Kommentarer
Postat av: Ida

om du jobbar halvtid så kanske vi kan stallnörda lite? rida ut, träna ihop, löshoppa? sola i vårsolen, käka godis, skratta jätte mycket och bara mysa? :-)

2012-04-03 @ 19:20:44
Postat av: Anonym

Jaa det vore jättekul:)

2012-04-03 @ 22:33:26
Postat av: Cattis

Hej! svarar på kommentaren i min blogg även här.



Jo, ska tävla dressyr, det har vi förvisso gjort förr, men nu är det på lång bana vilket känns lite läskigt ;).



Jag känner igen det där med att lära sig se de små framstegen, jag är likadan men tycker det börjat gå lite lättare med det nu.



2012-04-05 @ 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0