Trött som få..

Det är en vecka sen jag uppdaterade, har inte haft ork..

Påsken var bra, skönt med ledighet.. På söndagen kom Sandra, min systerdotter, hit.. Alltid lika kul och och träffa henne.. Hon åker hem imorgon.. :(

Annars händer inte så mycket, har varit hos kiropraktorn igen, gjorde inte riktigt lika ont som sist, men skönt är det ju inte..

Idag var jag på Trössla och fikade men Jeanette och Sandra.. Det var så kul och träffa dom igen.. Sen red jag B-ponny oxå.. Det var ju 100 år sen sist :)
Saknar Trössla tiden så jävla mycket, men samtidigt har jag det så jävla bra just nu.. Får stoppa in hästen i burken och åka dit ibland, och återuppleva den gamla goda tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0