Blev bjuden på middag..

Så skönt.. Isabells farmor, bjöd oss på middag idag..  Så tacksamt att slippa fixa middag, bara komma till ett dukat matbord.. Och trevligt att träffa dom. Var ju ett tag sen.. Bella blev glad över att träffa dom när jag va med..

Utöver det har jag inte hunnit med så mycket idag. Tänkte jag skulle städa undan lite, men blev kvar där borta lite längre än väntat och var trött när jag kom hem, så jag ska ärligt säga att jag sket i det.. Det finns ju kvar till imorgon :P

Imorgon ska jag rida lektion.. Jag längtar, det är liksom veckans höjdpunkt.. Och på lördag ska min syrra hoppa min fina lilla ponny.. Hon har inte ridit på flera år, och min guling gillar att jävlas med henne så vi får väl se hur det går... Tror vi alla kommer ha kul iaf.. :D


Vissa människor lämnar djupare tassavtryck än andra..
3 år sen idag. Tänker ofta på dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0