Men hallå..

... har legar sjuk hela veckan och det enda som finns att se på tvn är matlagningsprogram..
Det borde vara förbjudet. Har ju knappt en orkat stå upp, så blir jag jäääätte hungrig av att ligga och kolla på tv. Det är inte sjyst.. Nu förstår jag varför jag inte betalar tvlicens, men dom jävlarna lyckas ju få mig att göra slut på pengar på annat sätt... Usch för sånna.. Tar från som fattiga...

... Bella kom hem från plugget och snackade om att hon ville ha en blogg.. Tyckte liksom det räckte med fb och msp.. Men nej, nu var det tydligen dags för blogg oxå.. Vad hände men dom fina dagböckerna med lås??

Kommer länka till hennes blogg så småningom, måste bara gå igenom med henne hur elaka människor kan vara i internetvärlden.. Visserligen hade vi ett snack innan hon fick sin fb och msp men jag vill påminna henne lite.. Tjatig och orolig mamma, jag vet..

Jag vet ju själv hur alla vrider och vänder saker man skriver och inte skriver för att kunna snacka skit om varandra.. Och ska jag vara helt ärligt tycker jag ibland att folk framstår som att vara någon helt annan än den dom egentligen är... Vissa verkar till och med använda sin blogg till att klaga på andra, sparka på den som redan ligger.. Alla har vi dåliga dagar, men det glömms gärna bort i bloggvärlden.. Därför har jag slutat läsa sånna bloggar, jag blir bara irriterad..

En blogg jag gärna läser och som allt som oftast får mig på bra humör är Havrepappas.. Ibland så skrattar jag så tårarna rinner.. Lägger en länk till hans senaste inlägg.. Här!!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster!

Nu förstår jag inte vad du menar? Har du läst en blogg som klagar på nån annan? O framstår sej själv som bäst?! Det har AAldrig jag gjort.. Hahaha =D

2012-02-16 @ 08:01:34
Postat av: Anna

Sv: Det vet jag att du har... :)

2012-02-16 @ 08:31:44
Postat av: Ida

Vilken fin blogg du har gjort! Tjusigt! :-)

2012-02-16 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0