Sovdax

Ligger i sängen och ska sova, men det är inte så lätt.. Är lite osams med Bella.. När jag kom hem efter jobbet hade hon gjort en massa dumheter, så typ ut som jag hade haft inbrott hemma..
Hon brukar alltid sova i min säng, men nu ville jag visa henne att man bara får göra det om man är snäll och lyssnar på sin mamma..

Just nu är vi egentligen inte osams, men hon ligger i sin säng och gråter och vill till min säng och nu ska jag vara stark och konsekvent.. Det är inte alltid så lätt, men den här gången ska jag fan inte ge mig, hon måste lära sig..  Snälla nån ge mig lite styrka..

Var hon kiropraktorn idag och fick ett träningsprogram, så jag har tränat lite nu på kvällen känner mig så duktig :D Nu jävlar ska jag få tillbaka min snygga rumpa... haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0