Deppdag

Jag har inte många läsare just nu.. Har förlorat ungefär 70 st läsare på att låsa blogger. All fin feedback och stöttning försvann.. Trist.. 
Är det verkligen rätt att en människa ska  kunna sabba så mycket för mig?

Idag är en Depp dag.. Nu tror jag min oro har släppt lite. Oron över alla anmälningar asså. Då kan jag koncentrera mig på varför jag är här.. Det är för att min deppression blivit värre igen.. Känner mig nere och orkeslös.. Än så länge har dom inte ändrar något på medicinerna.. Bara satt in tabletter mot mitt ständiga ångestpåslag.. Vi får se vad som händer nu när jag kan börja tänka någorlunda normalt igen.. Och inse att deppressionen är mitt problem..  Ska träffa läkare på tisdag igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0