Öser skit över läkaren igen..

Psykolog samtal snart.. Ligger i sängen och väntar..  Då ska jag äntligen få prata ut med henne.. Plus att vi ska prata om vad som ska sägas till personal och läkare.. Känns bra att hon ska vara med mig på ett läkarsamtal, känner mig trygg med henne.. Hoppas bara hon kan.. 

Läkarjäveln har nu dragits in mina näringsdrycker, för att någon i personalen har sett mig äta godis.. 
När jag förklarade för läkaren hur det låg till.. Att jag smakat vindruvor och lite godis av Jessica.. Sa han att vindruvor är lika onyttigt som godis och drog in på mina näringsdrycker, så nu lever jag på kaffe och cigg.. Han tror att jag inte äter för att jag bantar, fast jag i själva verket inte har nån matlust.. Men ska träffa en dietist idag.. Man kan ju hoppas att hon/ han är vettigare i huvudet än den där jävla läkaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0