helgen..

Missade visst de där me att ta de lugnt i helgen..
Fredagen städade vi av här hemma och precis när vi va klara fick vi besök.. Nån som bara skulle låna min tvättmaskin och fortfarande e kvar.. :P
Sen vid 3 var de dax att åka till stallet, Hovis va där så pållen fick nya skor, sen blev de systemet och pizzan..
Vidare hem, käka och så var de väl nån öl :P:P eller kanske lite mer.. När jag hade börjat tänka tanken att sova, kom Peter och tyckte vi skulle efterfesta lite.. sagt och gjort.. Han iaf sova en timme innan öppet hus på skolan..
Lördagen var de som sagt öppet hus på skolan.. Bella tyckte de va jätte kul.. Sen hem och vila lite, blev väckt av telefonen.. Kari tyckte jag skulle åka till stallet, gjorde de och red Trollina.. Det börjar kännas ganska bra nu.. Men de är en lång väg kvar tills jag e nöjd.. :P Sen drog vi till Trossen och handlade lite mat så vi kunde grilla.. Vi skulle varit 4 men blev 2, då en låg bakis och en var sjuk..  Sen blev de en lugnt kväll framför tvn, tills syster och peter ringer och lurar me mig till donken.. Drog dit och handla mat till två hungriga nördar och till mig såklart :D
Söndagen spenderades i stallet, hästnörd som man e,.. :P Sen blev de grillning, men vaket sällskap.. haha trevligt..

Min fina är sminkad.


Någon blev visst lite egenkär när han drack öl :P


Vad fan gör vi??????


Nu är de slut på det roliga, för nu ska jag trösta mig me en kopp kaffe, vart ju trots allt 19200 kr fattigare idag..


Alkohol är ett gott medel att bevara allting utom hemligheter


kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0