tisdag em..

Vad gjorde man igår då.. Eftersom jag nyss skrev måndag em och Laura fick rätta mig, så kan ju inte gårdagen vara nåt att minnas :P
Hmm igår va jag på jobbet, sen va de möte på skolan, var jag på banken och konsum och köpte glass och hundmat.. Hem, försökte väcka Nille, men han ville sova mer :P Men när han väl vaknade lurade han ner mig på bolaget me en taxi så jag kunde köpa lite öl till honom. Sen blev de väl sitta och mysa och dricka lite öl och snacka skit... Nettan och Maria var förbi en sväng..
Idag har jag haft upplärning på jobbet, ENGELSMÄN!! Hallå, hur bra e jag på engelska på en skala 1-10.. 2 när jag e nykter och 5 när ja e full... Men de gick..
Nu säger min mage att den vill ha massa pizza, så nu är de dax att byta kläder och vandra ner mot pizzerian..

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0