veckan som gått

Dax att uppdatera lite kanske..
Veckan vart kaos.. Förra helgen blev rätt lugnt..  Måndag drog ja till stan me Nille och dom.. Hem rätt sent, upp och jobba.. Kaos, Vårdcentralen och hem och vila.. Tisdag natt ordnade de upp sig lite, och efter massa sömn på onsdagen började de kännas bättre igen.. Nu kanske de är dax att börja ta hand om sig själv och lyssna på när kroppen säger ifrån.. Onsdagen vart lugn, de mest ansträngade jag gjorde var att gå ner till konsum och hämta ut ett paket me kläder till Isabell och sen en sväng förbi pizzan och hämta upp lite middag :D Gick och la mig halv 8.. haha.. Torsdag jobbade jag igen, logopeden me Isabell efter jobbet, sen hem, stallet.. Men ingen ridning.. Hon hade tappat en sko.. Sen på kvällen fick jag sällskap av Nille och Jarno en stund.. Sen sova skapligt.. fredag, jobb, en snabbis till stallet, grillkväll hos Jonte, men de blev väldigt lugnt för mig, Isabell var me.. Sen hem vid halv 1 och stupa i säng.. Lördagen, blev många timmar i stallet. Jag och Isabell hade picknick på gräsmattan utanför hagen.. Jätte mysig..  Maria hämta upp oss, sen middag här och massa chips och dipp och mys på kvällen.. Maria gick vid typ halv 1 tror ja, sen sängen..  Idag vaknade vi vid 9, gick upp och fixa gröt till Bella,sen la vi oss i sängen och kolla på film.. Mys.. Senare blir de stallet, men nu är de dax att fixa iordning lite här hemma...




Om du undantrycker sorgen för mycket kan den fördubblas



♥.LOVE.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0