dagen som varit

I torsdags var jag på mcdonalds med Kari och Bella.. Isabell beställer en HappyMeal som vanligt och på förpackningen står det "Det saknas ett djur" hur sjyst är de på en skala?

Hopp, idag har de inte hänt så mkt, efter jobbet hämtade jag Bella trots att de är måndag, vi gjorde ett litet byte, pappa skulle jobba, så vi hade lite mys me Laura och Nettan som hade lite "picknick" uppe i gräset vid kyrkan, när det blev kallt hamnade vi alla här.. Bestämde att vi skulle grilla tillsammans.. Dom tog me Bella och gick och handlade, under tiden kom Nille hit.. Vi snackade lite skit, sen kom dom tillbaka, då tände vi grillen och precis när vi skulle börja grilla säger Nille att han bjuder oss alla på Sportis ist, så vi drog dit och beställde mat och tog en öl och en drink efter maten.. Nu har vi suttit här en stund, jag nykter och Laura och Nettan me lite morgan.. sen skickade jag hem dom för jag behöver sova.. Måste ju upp och jobba imorrn...

A: Jag ska anmäla dig för att du är dum mot mig.
L: Då gör jag en anmälan för att du hotar mig me en anmälan hah den du..
A: Då gör jag en motanmälan.. Haha..
A: Stackars snut som ska ta hand om oss..Haha
L: Ja fan.. kan inte vara lätt.. Undrar seriös vad dom skulle säga om man ammälde mågon för att den sa dumma dig.. troro  dom skulle skratta rätt bra..
 A: Eh ja me.. Ska vi ringa och fråga Bosse bildoktor?
L: Ja.. Vi kan ringa när han oljar in växelspaken och tar saken i egna händer...
A: haha
L: Hahahah .. :D www.övertrött.se
A: Kanskelite.nu
L: fan vad kul. se-rru
A: Nu har det nog spårat lite väl mkt.. Hur gick de me tåget?
L: Error Error Error... fail fail train.. de krashade tror jag
A: Shit skaffa en hund då..
L: haha du e inte normal..


Det har varit nivån på humorn idag.. Nu är de verkligen dax att sova..


I have something that I love long-long
But my friends keep ah-telling me that something's wrong
That I miss someone
and eh, There's nothing else I can say



KÄRLEK♥




 


Kommentarer
Postat av: Laura

humorn på topp såklart...alltid!!!! <3

2009-04-07 @ 12:48:22
URL: http://rapp.devote.se
Postat av: Anonym

Du e duktig på o uppdatera din blogg.. NOT!!!

2009-04-20 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0