älskade vännen är hemma igen

Nu är han hemma.. var på taffsnäs vid ett idag och hämtade hem honom.. Åh så glad jag är.. Min lilla ögonsten och bästa vän..

Det är väldigt dålig uppdatering av min blogg just nu, jag vet. Men jag är inte alls på humör och känner mig ofta nere och hängig.. Över reagerar på småsaker, stöter bort människor i min omgivning, inte för att jag inte vill umgås utan mest för jag orkar inte helt enkelt.. Det är lite för mkt nu.. Hoppas de blir bättre nu när min gula psykolog är tillbaka..

Man kan väl inte ha höstdepp redan?

Men imorrn ska jag verkligen försöka ta mig i kragen och göra en ordentlig uppdatering..  Då kommer nog lite bilder på Munin oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0