.börjat jobba igen.

Jaha då har an börjat jobba igen då.. Igår var första dan på jobbet efter fyra veckors semester.. På sätt och vis är de rätt skönt och komma tillbaka till alla rutiner igen, men de är ju inte så kul att gå till jobbet varje dag..  igår efter jobbet gick jag hem till mackan och käkade efter jag suttit hemma och slöat i 2 timmar, sen efter maten tog jag Cleo och drog på en cykeltur runt långnäs.. Gick över förväntan, men jag kom på lite sent att jag inte har några bromsar på cykeln :P När hon blev trött lämnade jag av henne och cyklade en tur själv.. Försöker inbilla mig att de är skönt och röra på sig.. Eller så är de väl dags att komma igång, hästen kommer ju hem i helgen.. 
Idag efter jobbet åkte jag till fritids och hämtade Bella.. vi vart nog båda lika glada över att se varann igen.. Vi har ju inte träffats sen i torsdags.. Nu sitterr jag hos mackan och har precis druckit lite kaffe, ska strax gå hem och själv dö ca 30 min innan de är dags att börja me maten... Undrar hur lång tid de kommer ta att ställa tillbaka dygnet, måste snart få sova lite..  Hoppas på tidigt kväll ikväll..
Uppdaterar säkert mer senare om sista dagarna på semestern..





♥LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0