Gisesjön

Blev inget Bråfalls såg.. Eller vi va där och tittade, men de va så igenvuxet så vi åkte till Gisesjön ist. De va jättemysigt.. vi började me att bada lite när vi kom fram, eller Emilia och Cleo badade och jag och Isabell vadade. Sen grillade vi lite korv. Sen gjorde vi barkbåtar, men de va bara Peters som inte flyta. Mackan och Peter kastade lite pinne me cleo, så hon har simmat massor idag, Nu ligger hon här på golvet och sover som en stock :D Hon öppnade knappt ögonen när de ringde på dörren.. :P Efter barkbåtsbygget och pinnkastningen plockade jag och barnen blåbär, men Emilia åt upp alla på en gång..  Isabell blir så stolt när hon får hjälpa till och ta hand om Emilia. Nästan som en storasyster..

Min otroligt fina Isabell
 

Min underbara systerdotter Emilia


Sista bilden är båda dom fina tillsammans. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0