hemma nu

Nu är jag hemma igen... Cleo önskar hon fick sova, men Isabell har byggt upp en hinderbana i vardagsrummet som dom hoppar.. Själv är jag hungrig och har "lurat" mackan och bjuda mig på frukost..
Snackade nyss me lillasyster på facebook om att kanske dra till Bråfallssåg och grilla lite korv och bygga barkbåtar som barnen kan leka me i bäcken... vore mysig, vi måste bara lura me dom två andra, dom me körkort ni vet? haha.. Barnen leker så bra tillsammans och de är så mysigt och sitta där vid eldstaden och bara ta de lugn..  får se hur de bli, annars blir de kanske en annan dag..
Bör ta mig ner till konsum idag oxå och hämta ut mina paket jag har ligger där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0