jävla internet

Sitter nu hemma hos mackan. Mitt jävla internet har lagt av.. Fan va sur jag blir.. Vad ska jag nu göra på kvällarna :P

Jaja, hur som hellst.. Det händer massor nu. Isabell har börjat skolan, och barnkör.. och idag kom hon hem från sin pappa.. Då drog vi ner på stan och köpte två par skor och en skolväska till henne.. Bilder kommer, så fort mitt jävla internet vill fungera.. 

I måndags började jag jobba till halv fem, funderar nu på hur jag ska hinna me allt.. Mitt liv är över :( Men jag har väl satt mig i den sitsen själv antar jag.. 

Vanessa, Munins nya medryttare var ute och red i fredags. Så nu är de bestämt att hon ska börja rida, till och börja me blir de torsdagar och söndagar.. 

I lördags åkte jag hem till tommy och städade, fy fan så det såg ut. Och senare på kvällen stod jag i baren hos honom.. Det va roligt trots att de inte blev så mkt folk.. Men det blev bodyshots och en kass dj (jag)..

Längtar verkligen till resan nu.. Fan va kul de ska bli och komma bort lite..

Nu måste jag hem och fixa lite, har massor att göra eftersom jag drar på söndag och på lördag ska jag på 30års fest.. Måste hinna tvätta, packa, städa, byta strö i boxen, skriva kom-i-håg till Vanessa och massa annat.. 


♥LOVE♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej



Nej har inte tagit hem Mjölner.

Han skulle stått på ridskolan i år pga tid o ekonomi. Men de ville att han ska gå FULLT lika mkt som alla andra ridskolehästar dvs 6 dagar i veckan o dessuotom väldigt mkt alla dagar. Ja ville att han skulle vara ledig på helgerna eftersom de e då ja själv har tid osv. Då ville de att ja skulle betala 1500:- i månaden för de + skor, veterinär m.m. De e dessutom 100:- skillnad mot när ja har hon själv i privatstallet ja brukar ha honom i.. Vare sig kan el vill hyra en häst som ja sedan inte kan använda alls för att han redan är slutkörd. Inte rättvist mot honom heller, han e ju trots allt 17 år dessutom. Så eftersom ja haft honom så pass länge och har planer på att köpa honom så snart ja kan o får så har ja gjort en deal me Therese. Hon hyr inte ut honom alls iår till någon eftersom de isf har förtur på honom nästa år. Hon behåller honom på Taffsnäs i år o så tar ja hem honom tillsammans me en kompis nästa år, till privatstallet igen. Saknar honom nå grymt! Ska åka upp till Taffsäs o hälsa på ibland o sen tänkte ja höra me Therese va weekendlägrena innebär o kostar. Tänkte om ja skulle åka upp på något sånt i höst o vinter. Kanske ta me några kompisar o så. Eller annars vad de kostar att låna honom där uppe en dag eller en helg el nå sånt. Går allt bra me Munin då? Kram / Milla

2009-08-25 @ 20:37:39
URL: http://www.metrobloggen.se/mytime

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0