luspank


Efter maten igår gick vi till Snipan och spelade lite minigolf. Dom hade bara en 9håls bana, men de va mysigt ändå.. Sen gick vi vidare till Fyren, för barnen ville ha glass, men glassbaren va stängd, men grabbarna ville dricka lite så vi slog oss ner ändå. och efter en stund öppnade dom glassen bara för vår skulle.. Gulligt av dom. Så barnen fick sin glass till slut..  Va en jätte trevlig kväll..

Idag har jag inga planer än.. Kanske behöver vara barnvakt till Emilia senare, då Jenny ska klippa sig och Peter skulle till Nyköping och besiktiga bilen.  Jag coh Laura pratade lite lös om att ha myskväll ikväll..  och imorrn blir de nog Gröna Lund om Jenny kan fixa barnvakt och jag kan låna pengar av nån..  De suger att få taskig lön när man har semester.

Snart ska jag utomlands oxå, börjar fundera på att skit i och åka, kanske sälja resan till nån annan.. Är luspank nu, känns värdlös att åka då.. Kommer ju inte ens ha råd att gå ut på kvällarna. men de är ett tag kvar så vi får väl se hur de blir..

10 dagar kvar tills totto hästen är hemma... Saknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0