ny vecka

Ridning igår gick över förväntan.. Han kändes ganska mkt bättre än han brukar göra efter sommaren.. Fast tyvärr krökte han nackan och låste fast sig lite.. men de känns som de släppte rätt okay efter ett tag..  red ca 30 min, men idag känns de som jag red hela dan igår... Har så ont i kroppen... Fasen vilken träningsvärk jag har.. Undra om jag ens kommer upp idag.. :P

Jobbet idag gick åt helvete så de behöver vi inte ens snacka om.. Usch...
Men de känns iaf bätte och vara på jobbet än hemma.. Tänker utav nån anleding inte så mkt när jag är där.. Inte så negativt iaf.. Eller så är de stallet som fått mig att må bra.. Va vet jag..

Lämnade in en ledighetsansökan idag oxå.. Måste ju få semester när vi är utomlands, annars blir de jobbigt.. Känner att jag verkligen behöver komma bort härifrån nu..



Lär dig acceptera ett Nej, jag vill inte! Låt mig va då, snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0