.medryttare, ögonläkare och bartender.

Igår kväll ringde jag upp Munins ev nya medryttares mamma och pratade.. Vi bestämde att hon ska komma och provrida på fredag så jag får se hur hon rider och träffa henne.. Känns rätt viktigt för mig att de är nån som både jag och Munin kommer bra överens me..  Så de kan jag berätta mer om efter fredag..

Imorse åkte jag och Kari till Nyköpings lasarett me Isabell eftersom hon skulle till ögonläkaren. Dom kollade henns syn och ögon. Efter de konstaterade dom att hon var lite översynt, men de är tydligen väldigt vanligt att barn är de, för synen är inte fullt utvecklad förrän dom är 10 år..  Så de kändes ju skönt iaf.

Sen var de dax att åka till jobbet, blev några timmar extra för att täcka upp dom jag saknade på förmiddagen.. Slutade halv fem.. Så kommer alla mina dagar vara snart.. Hur fan ska jag hinna me allt då.. ???

Nu kommer jag precis från stallet, åkte dit och mockade och kollade så han stod på fyra ben, vilket han gjorde.. Skönt :P Han fick lite mat oxå.. Idag fick han vila, han har ju gått flera dagar i rad nu.. Så jag tycker han förtjänar att få en soft dag..

På lördag ska jag visst leka bartender på kvällen/natten.. De kommer bli grymt kul.. Tommy ska ha garagefest.. Nån som vill komma?

Nu är de nog dagas att lägga sig i sängen och äta massa onyttigt och kolla på utvandrarna.. Hmm vad har hänt me mig egentligen, först kollar jag igenom alla åtta avsnitten av Raskens och nu utvandrarna...Börjar jag bli gammal? Förresten nån som har invandrarna eller som kan länka till din.. hittar den fan inte nånstans..





Det är bättre att slitas ut, än att rosta bort



 

♥love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0