bastu och pool

nu händer något ganska ovanligt, jag uppdaterar på en lördag. de händer inte så ofta..

Nöjd me gårdagen, den va riktigt trevlig.. Efter jobbet drog jag Bella och Laura ut till sandvik och badade trots att vädret va lite ostadigt. Men vi klarade oss från regnet iaf.. Väl hemma igen  blev vi inbjudna till Jonte, så vi duschade och käkade lite och packade in barn och hund i bilen och drog dit. Blev en mycket trevlig kväll med bastu, pool, öl, vin och många skratt.. Vid halv 2 fick jag ett samtal, då va de dax att åka vidare. Vid 4 la jag mig i sängen och somnade som en stock..

Får väl se vad dagen har att erbjuda, nu blir de iaf lammsjön en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0