besviken.

Du gjorde mig väldigt besviken idag. Jag gör ju inte allt de här för min skull, utan för din och hennes.. Vill ju så gärna att ni ska ha en bra relation till varandra. Om du inte skärper till dig snart kommer hon se igenom dig, sen är de kört. Tyvärr..
Idag var vi iväg och firade Lucas och Nora efter jag slutat jobba, eftersom vi inte kunde komma när dom hade kalas. Va kul att träffa Lena igen, var länge sen sist. Det är lite nackdelen med att ha häst. Man hinner inte me så mkt vänner.  Men riktiga vänner finns ju kvar ändå. Men nu har jag snart semester och dessutom är ju inte kusen hemma, så nu ska jag passa på att  träffa dom få som finns kvar.

två sniglar möts ute:
- jasså, så du är ute och glider.. .
- haha jävla glidare.. .

Kollade på nån "dokumentär" nyss på 1:an om Michael Jackson. Folk får tro vad dom vill om honom och tycka vad dom vill, men han har fan gjort bra musik genom åren. De måste jag ju säga. Jah kan tillägga att jag tror inte på allt skitsnack.

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på marley och jag. Puss och kram skumbanan.


Den som inte känner ångest, saknar något som ingen kan vara utan: fantasi.



♥dufinnsiminatankar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0