dagen som varit

I natt var inge rolig.. Var ute me Cleo varannan timme... Hon mådde inte så bra i magen.. Känns som de inte blev så många timmars sömn..
Vaknade till liv vid 9.30 tiden.. Slappade lite framför tvn eftersom jag var så trött.. Gick ut i köket och såg berget me disk, fick lite dåligt samvete över att jag inte fixat de igår.. Så de var bara börja hugga i..
Diskade och fixade sen lunch till Isabell. Hon önskade pyttipanna, de hör inte till vanligheterna.. Men det blev de iaf.. me ägg såklart. Sen ringde lillasyster och ville komma förbi... Alltid trevligt me sällskap speciellt av henne. Vi solade och barnen badade pool, gungade och lekte i lekparken.. allmänt mys va de.
Bella hade en kompis som kom förbi oxå.. När hon skulle hem kom dom på att dom ville sova över. så vi tog en halv långis hem till henne och hämtade kläder, Cleo fick följa me..
Sen gick vi till Janne och käkade middag, hemlagade hamburgare.. Gott va de.. Sen va de dax att gå hem och natta barn.
Tog väl säkert 2 timmar innan dom somnade. Sen kom Janne förbi igen, då blev de några öl och jägarna som gick på tv.. Nu har jag precis skickat hem honom för jag behöver sova, antar att barnen vaknar tidigt imorrn.. :P

Gonatt på er alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0