de finns bara en

Saknar min lilla tjej så mkt. men imorrn kommer hon hem, för att sen på lördag eftermiddag åka tillbaka till Lotta. Sen ska dom på söndag morgon åkte till stockholm och bo på globen hotell över natten, för att dagen efter gå på Gröna Lund. Sen får vi se när hon vill komma hem igen..

Själv ska jag åka till min morbror på lördag. Han har nämnligen fyllt 50 år. Så de blir fest i helgen. Ska bli trevligt och träffa släkten. Eller ljög jag nu?

Idag skulle pappa Kari ha spelat på Tullen, men det vart inställt pga vädret. fast de känns rätt skönt, för då hinner jag kolla om jag kan få dispans och komma in plus att jag mår lite krassligt.

Önskar jag bara kunde glömma dig. När jag tänker framåt, är du fortfarande en del av mitt liv. Tycker för mycket om dig för att bara glömma allt som en gång fanns där. Men för mycket har hänt och de går inte att ändra på. Kan inte mina känslor för dig bara försvinna, du är ju egentligen inte värd mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0