födelsedag

Idag fyller jag år. om ni inte förstod på redan på rubriken.  Har ännu inga planer på hur dagen kommer se ut, men när jag vaknade satte jag mig vid datorn en stund och nu har jag precis tagit en upppiggande dusch. ska nsart klä på mig och gå till Ica trossen och handla fika, sen blir de väl att baka en tårta och invänta lite gäster.

Helgen då.. Jo Bella kom hem i fredags som planerat. va mysigt de va att få krama om henne igen. På fredags kvällen vart vi bjudna på mat hos grannen. Mördegsinbakad oxfile m hasselbackspotatis och bea. kanongott.
Efter de åkte vi ut till Sund hem till Tommy och kollade på hans bar. Meningen var att vi skulle åka vidare hemåt sen, men de blev knas och vi vart kvar över natten. Kom hem vid 12 dagen efter. Då var de dax att duscha och fixa sig inför 50årsfesten.  så när Lotta hämtade Bella åkte jag mot Jönåker/Ålberga och träffade släkten. Blev mycket trevligare än vad jag väntat mig. riktigt kul att träffa släkt/vänner man inte träfffat på länge. blev kvar där över natten såklart, omöjligt att ta sig hem från mitt ute i ingenstans mitt i natten.

När jag kom hem igår, låg jag mest i sängen och sov och kollade på film. Maria kom förbi en stund på kvällen. Och de va inte igår va satt själva och snackade skit om allt och alla och såklart gamla kos minnen,, Fan va kul de va att ses.. 

Nu är de dax att få på sig lite kläder och kliva ut me hunden mot trossen och handla..

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Tack gumman...och grattis!!! Något skoj som händer ikväll?? och vilka ska du fira med? Puuuss på dig!

2009-07-13 @ 13:02:24
URL: http://komochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0