Guldfisk

Måndag min födelsedag överlevde jag men de var nog knappt.. haha
Mamma, Kari, Jenny Peter och Emilia kom förbi och fikade. Av mamma fick jag pengar till en halv resa och av Jenny och Peter fick jag en guldfisk.. Ja ni läste rätt en j***a GULDFISK.. Senare kom Janne, PA och Mackan förbi. När Maria kom va vi hungriga så hon bestämde sig för att bjuda på middag på fyren. Dom lurade på mig en sjal och en käpphäst sen gick vi. när vi hade ätit färdigt gick vi till fyrens bakficka och satte oss där... sen blev de öl och en massa shots..  och efterfest.. Tack alla som va me och gjorde min dag..

Igår vaknade jag av att maria kom. Då lyckades vi (Jag Laura Maria Nille och Hagge) på något sett ta oss ner till Rhodos och käka lite lunch och där bestämde vi att vi skulle ut på sjön. Så när Bella kom drog vi ut på sjön en sväng.. Hur myisgt som hellst och humor va på en väldigt låg nivå.. När vi kom i land gick vi till Sportbaren och käkade och tog en öl, sen vidare hem till mig och kolla på film.. såg 1408, en skum thiller/skräckis.  Sen lockade sängen..

Idag sitter jag här och har inte gjort så mkt. ska väl snart gå till trossen och handla lite mat, blir nog grillat ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0