städat

Har inte blivit nåt baka än, då grannen skulle komma förbi me jäst och kanel. men han har inte dykt upp än.. Så jag får väl skjuta på det till imorrn. Ska ju på möte om tre timmar..
Istället har jag diskat, dammsugit, torkat golven och tvättar för fullt. Känner mig helt slut då ingen här hemma verkade ha så stor lust att hjälpa till.. Tröttsamt? ja verkligen. Och sen ska jag gå på möte och höra hur värdelös jag e.. Är inte livet roligt?.. Nej inte idag.  
Måste försöka hinna till konsum idag oxå. Har en har en utbetalningsavi på 514 kr och man behöver ju alltid pengar.. Dessutom måste jag komma iväg och köpa hår. Får smöra lite för nån me körkort..
Allt kommer säkert lösa sig känns bara inte så just nu.

Nu är tvättmaskinen tyst, så då är de väl dags att hänga tvätten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0