rastaflätor

I torsdags blev de bullar iaf... skulle bara baka på en halv liter men Bella råkade ha ner båda jästpaken så de fick bli på en liter.. Så nu finns de lite bullar hemma.. Dock har grannen som lyckades ringa när jag bakade ätit upp säkert en halv sats.. haha..Och så var jag snäll och skickade iväg ett par påsar till Camfil oxå...

När bullarna var klara åkte jag till södertälje och köpte hår.. På kvällen vart de en sväng till Lövsta och snacka lite skit..
Fredags drog jag och Jenny ner till Rhodos och käkade me barnen.. sen lämnade vi Bella till Joel, drog hem till Jenny och tog ett glas vin, sen smsade Sofija till Jenny och ville ha sällskap så vi gick dit.. Senare ringde moster sussie och tyckte vi skulle gå och ta en öl. Gick förbi henne och vidare hem till kusin Tommy, sen blev de tax i ner till Tullen och jag kom in.. Helt otroligt..  Sen drog ja på efterfest hos Jonte åkte därifrån vid 8 på morgonen vidare till nästa efterfest.. haha... vid ett tiden la jag mig i sängen men kunde inte somna.. på kvällen drog vi till mackan och tog några öl sen blev de tullen en kort sväng, men jag var för trött så jag gick hem och sov sen..

Igår gjordes de rastaflätor i mitt hår.. 13 timmar tog de.. snacka om att man fick ont i rumpan..  För att inte tala om hur ont de gjorde och sätta fast håret och fläta dom.. men nu är de över iallafall.. hoppas bara hårbotten slutar ömma snart oxå..  Har inte hunnit ta några kort än, men här kommer än från när allt hår är fäst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0