snack

Jaha, vad har hänt på senaste tiden... Inte mkt alls om jag tänker efter.. Går mest och väntar på semester.
Idag var jag iaf på mötet jag snackat om tidigare. Nu har dom bestämt sig för att starta en utredning till.. Kan ta att från början lite snabb, utan namn då såklart.  Någon tycker väldigt illa om mig och ringer soc  och säger att jag inte kan ta hand om mitt barn. Soc gjorde då en utredning och kom fram till att de inte var nåt som var fel. Det är ett år sen den blev klar. Sen blev anmälaren ändå  inte nöjd och tyckte tydligen att de va nåt annat som var fel och ringde igen. Då blev de ett möte mellan föräldrarna och änmälaren där vi kom fram till hur anmälaren skulle bli nöjd.  Nu är de nån som ringt igen, därav kommer en nu utredning startas.. Börjar tröttna rejält. Men för mig får dom göra va fan dom vill, jag vet att jag inte gör nåt fel. Tycker bara de är synd att dom lägger så mkt energi på nåt som inte är viktigt när de säkert finns barn och föräldrar som behöver hjälpen mer.

Var nyss nere på tullen och pratade me vakterna om min portning, ville ju veta varför och hur länge och om jag kommer in imorrn när Kari spelar. Fick typ inget svar på nån av frågorna. Portad är jag för att jag har varit full alla dom tre gånger när jag varit där. och för jag umgås me "fel" människor. Vad ska man säga? Vem är inte full när man går ut? Och vem fan blir inte full av att dricka öl? Spelade de nån roll vem jag umgås me så längre jag inte går ut me personen i fråga? Har dom nåt att göra me vad jag gör när jag inte är där. Hur länge fick jag inte heller nåt svar på men hade trodde inte de skulle vara hela sommaren.Känns i och för sig inte så lockande att gå dit, varför sponsra dom om dom ändå inte vill ha mig som kund. Dock vill jag ju in när Kari spelar, och de visst dom inte heller hur de skulle bli, han skulle snacka me alla och se vad dom sa. Så om spelningen blir imorrn får jag chansa, kommer jag inte in är de väl bara vända och gå hem igen..

Nää nu ska jag slänga på en film som jag kan somna till..




Vi glömmer våra glädjeämnen men minns vårt lidande




♦tröttpåallt♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0