glass i hamnen

min läsare ökar men jag vet knappt vilka som läser.. känner väl till att de är typ 3 st som följer min blogg. Vill passa på att välkomna nya läsare och tacka alla som funnits ett tag nu. De är ju för er jag skriver... haha... Eller är de för att hålla reda på vilken dag som är vilken :P Ett tips jag vill ge folk som inte redan hittat sidan är bloglovin den är kanon, slipper man hålla koll själv på nya inlägg..   
bloglovin

Idag åkte jag, Bella, Mackan och Cleo ner till hamnen och käkade glass.. Sen drog vi till Mackan och drack kaffe. Bella lånade hans dator och satt och spelade medan jag och mackan satt på balkongen och tog en öl eller två. Riktigt mysigt va det. Sen blev de dax för Mackan att sova.. Själv är man ju semesterfirare och sitter nu framför datorn me en öl i handen :P Bella ligger här bakom mig och sover. Sitter just nu och funderar ut en lämplig barnvakt till lördag då pappa Kari ska sjunga duett me Uno Svenningson på fyren. Men vet inte riktigt om det är värt att slänga ut 150 kr för en låt.Får se hur de blir.. Vore ju väldigt kul att se..

Var vid Sillen och badade tidigare idag me familjen och Laura såklart.. Tycker dom har förstört hela stället. Finns ju ingen stege att klätta upp ut vattnet och hopptornet är borta.

Nu blev de beroendeframkallande spel på facebook igen. Ha de gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0