livet är en dans på rosor....... eller?

Är de inte så att rubriken är svårast att komma på?
Idag var de inte så... Finns hur många förslag som hellst..
Kan lätt konstatera att idag känner jag mig som en bitterfitta.. Den här dagen kan raderas.. Vill inte mer nu..  Är så jävla trött på allt.. Behöver semester, men vad hjälper de, ledigheterna går åt till att städa, diska, laga mat, och tvätta ja allt jävla skit som man knappti hinner i veckorna.. När ska jag få vakna upp och inte ha några måsten, inget som stressar, ja ni vet.. Bara kunna ta dagen som den kommer, få maten serverad, lata sig och skita i resten...
Jaha, om ni inte redan förstått så har dagen gått till matlagning och städning.. Fan va tråkigt de är.. Finns fortfarande kvar att göra, men jag tog en lite paus..

Sitter och hoppas på att ridlägret verkligen blir av, så man får komma bort och koppla av lite. Känner att jag verkligen behöver de nu... 
Nähä, åter till sysslorna, sen tänkte jag hinna på en långis idag oxå...

Hoppas ni andra är på bättre humör.. =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli bättre på att hjälpa till...

förlåt om jag inte gjort så mycket idag...

2009-06-21 @ 17:34:48
URL: http://rapplaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0