lönesamtal och spyor

Idag är överlag en ganska bra dag...
Va på lönesamtal... fick bättre omdöme än jag väntat mig och de blev då mer pengar än vad jag väntat.. Nöjd som fan, även fast de saknas en massa pengar tills jag är nöjd me min lön.. Men 1000 kr extra är alltid välkommet..
Bestämdes dock att jag skulle jobba över imorrn, så då börjar jag 06.54-16.30.. Stackars mig..
Sen pratade ja me chefen om att gå upp i tid.. Så från och me vecka 35 kommer jag troligtvis jobba 08.00-16.30.. sen åker jag iofs bort vecka 36, och slappar som fan...
Sen när jag kom hem hade fått brev igen.... blir så jävla trött.. låt mig va! men de kan jag berätta mer om när jag vet mer.. Vet ju egentligen inte ens va de handlar om än..

Lotta ringde idag, Bellas fd kontaktfamilj, hon ville träffa Bella i helgen, så vi bestämde att hon skulle komma och kolla när hon springer statsloppet på fredag, sen åker Bella me henne hem... Sen kommer hon tillbaka när dom tröttnat på varann, om dom nu kan göra de, dock senast torsdag för då skulle Lotta jobba.. Kommer nog bli kul för dom och ses igen, tror de är 3 månader sen sist..

Sen tog jag laura bella och cleo en långis runt våtmarken eller vad de nu kan heta... hittade in på trossen på vägen tillbaka.. Jag coh Laura bestämde oss för att testa sushi, ingen av oss hade ätit de tidigare och ingen av oss gillade de heller... och de blev ju inte direkt godare när cleo börjar spy precis när man ska ta första tuggan...  Så när vi fått i oss de äckliga, började de ännu äckligare jobbet... Torka spyor... få fan... och på alla mattor som jag precis lagt ut igen efter hon slutat löpa.. Man ska fan inte ha mattor när man har barn och hund...

Vi kan lätt konstatera att japansk mat var inget för oss, så imorrn blir de tzatziki m lantbröd och grekisk sallad... Vi kommer inte alls längta till grekland då...



Att förlåta alla är en lika stor synd som att inte förlåta någon



längtarborthärifrån

Kommentarer
Postat av: Mia

Men det är lite svårt när jag inte har ditt nummer :p

2009-06-23 @ 00:06:49
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0