spank my ass!

Känns som att livet går ut på att jobba..  ibland hinner man me att äta oxå.. men sova är nåt jag bara kan drömma om, hmm dagdrömma.. 
Trots att jag bara varit hemma och dessutom varit nykter hela helgen är jag helt förstörd när måndagne kommer..  är de ett tecken på att man behöver semester?

igår va den där jobbiga dagen som jag bävat för så länge.. ponny åkte tillbaka till Taffsnäs.. Känns jätte tomt nu och jag saknar honom massor. Vad konstig man e egentligen, när han va hemma kändes de mest som ett ont måste, och jag hade absolut ingen lust att åka till stallet och rida.. men så fort han har åkt saknar jag honom så de gör ont, känns som hjärtat ska värka sönder av saknad.. Har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra me honom.. Vill jag ha häst? Eller har jag bara honom för att ingen annan ska få honom.. är de inte lite egoistiskt att ha honom bara för att jag tycker om honom, tiden finns ju inte alltid där.. då står han ju bara där och väntar på att nån ska komma och ta hand om honom..  får nog fundera vidare på de där.. Men vad jag än bestämmer mig för ,så kommer han alltid vara den häst som har störst plats i mitt hjärta och INGEN kan ta den platsen ifrån honom...

Igår när jag kom hem från stallet,satt jag och tittade lite resor.. och så råkade veckans klipp dyka upp, Hersonissos, de va dit jag och Laura snackat om att åk.. Sen skulle vi bara kolla när resan skulle vara betald, ops så va resan visst bokad.. Så om jag får fram pengar så drar vi till Kreta den 30 augusti. Skulle verkligen behöva komma bort lite..





Man kan inte både äta kakan och ha den kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0