stadsloppshelgen

Tänk om man nångång kunde slippa vara trött..

Helgen blev party.. I fredags drog vi ner och kolla när Bella sprang loppet, sen lämnades hon över till Lotta som hon inte träffat på 3 månader. Sen blev de käk på krilles, möta upp moster Sussie och sen vidare till fyren... där träffade vi Christian och lite mer folk så vi satte oss me dom.. sen dök Jeanette och Carro och några fler upp.. mkt folk vart de och många öl och shots blev de.. när fyren stängde hade vi hittat Blomman och hans vänner, så vi alla drog till mcklubben men stannade inte så länge..

lördagen kom Nille och Micke så vi drog hem till Nille en sväng och förkrökade lite me folket som va där.. senare drog jag och Laura till mamma och kari, sen me dom vidare ner till fyren.. Va inte så mkt folk, men de va rätt trevligt ändå.. ända tills jag ville in på tullen men visst inte var välkommen dit.. portad igen, fast jag vet inte vad jag gjort.. får väl pallra mig dit och snacka me dom nån dag.. Vill ju gärna veta varför och vad jag gjort..

På söndan hade vi tråkigt så vi gick ut till havsbadet, för att sola och bada.. Va svinkallt i vattnet.. Hoppade isbjörnar på bryggorna.. :P Mackan fick komma och hämta oss för vi orkade inte gå hem.. åkte till trossen och handlade och sen käkade vi 3 en god middag och kollade på film.. sen lockade sängen väldigt mkt..

Igår gick vi krilles och käkade efter jobbet, och råkade visst hamna på sportbaren me en öl i handen, fråga mig inte hur de gick till :P på vägen hem bestämdes att vi skulle ner till fyren en sväng, så vi gick bara hem och duschade och gick me Cleo. sen vart de fyren.. När dom stängde hade vi träffat på Tommy och Johan, då blev de bomans och alldeles försen hemgång..

Bella kom hem idag. Hon har nu slocknat i min säng och jag sitter och väntar på att klockan ska bli 6 så vi kan gå hem till mackan och få lite mat i magen.. gott ska de bli..

saknar min kamera som fan... måste försöka fixa pengar till en ny..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0