Galen Rock-kryssning

Shit vilken galen kryssning det blev, med för mkt alkohol, "snygga" vakter, festande poliser, tapp öl, brända skivor och tunnelseende.. haha

Slutade jobbet klockan 12, gick hem och knäckte en öl, hoppade in i duschen och fixa mig lite, vidare till Carina. Morfar kom och hämtade upp oss, körde oss till vhd, satte oss på picco och käkade pizza. Sen blev de en lång bussresa me lite öl. Väl på båten fixa vi oss lite mer, sen till taxfree för att köpa mer öl, vidare till hytten och satt där och drack lite, träffade på nåt gäng killar, drog till deras hytt och festade, sen käka och sen jävlar blev de party..

Stackars DJn på discot han kan inte tyckt vi var så roliga, men han får väl skylla sig själv när han inte spelade låten jag ville ha.. haha Laura va bättre som DJ.. Men sen blev han snäll, spelade typ bara RnB fast de va rock kryssning.. Nån stackars blev "sjösjuk" och kräktes på golvet, då passade jag på att berätta för ordningsvakten hur snygg jag tyckte att han var. Varför var han inte lika snygg när jag såg honom dan efter för.?

Dansade tills discot stängde, sen drog vi vidare på efterfest i sviten, somnade väl vid 7 och vaknade halv 10 och tog en öl.. Sen blev de frukost, duscha och mer alkohol.. Blev bakis trots att jag drack, så buffen bart inte så god, men men.. Efter några fler öl var man okay igen.. Sen var de dax att kliva av båten, fanns de nån som var nykter på bussresan hem?

Fredag kvällen gick vi ut på sportis, men alla var rätt slitna så de blev lugnt. Resten av helgen har jag spenderar hemma i soffan och i stallet. Och nu ska jag snart till stallet igen.. Har två kusar som jag antar vill motioneras lite.



Det som hände på båten, stannar på båten.






Kommentarer
Postat av: LAura

Haha...jag va en bra DJ wööö ;)



sviten va nice...1997 :O hhahahaha...

kram<3

2009-03-30 @ 14:16:59
URL: http://rapp.devote.se
Postat av: Anna

Vi kombinerade ju nytta me nöje.. Fick ju ny utbildning liksom... haha

2009-03-31 @ 22:27:51
URL: http://enlitenannna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0