Hur tänkte du nu?

Ska de verkligen vara så här illa och bo i en liten håla. Småstadsidyll, släng dig i väggen..

För de första vill jag säga att det jag skriver nu, är min syn på den hela. Och ingen behöver känna sig träffad, namn och platser kan vara ändrade pga att jag inte orkar lyssna på folket som inte tycker som jag sen :P

Jaha vart ska man börja då... När man bor i T är de rätt att ha sex me polarens kille, och om hon blir arg på dig är de helt okay att du blir arg på henne, för hon har ju ingen rätt att bli arg på dig. Du lånade ju bara honom ett tag.. Ja menar vänner delar ju på allt :D är de inte så man säger.. Sen är de även helt okay att snacka skit om henne sen, för du gjorde ju inget annat än att låna honom lite, hon va ju inte ens där ju..

Sen om man skulle vilja ha lite mer vänner, då kan man träffa nån som har ganska mkt vänner, umgås me den ett tag och när du lär känna personens vänner, då snackar du skit om din vän.. Vips så har man en massa vänner.. (Sen hur länge de varar de beror på hur blonda dina nya vänner är)

Om någon skulle komma fram till dig och be om ursäkt eller bara vilja snacka ut om nåt som hänt... skrik då rakt ut.. så alla runt omkring ser att ni varit/är oense om nåt.. Ja menar vilken T-bo vill missa nåt sånt.. Sen har du rätt att vara arg på alla du möter resten av kvällen... så passa på och skrik lite på dom oxå..

Om du skulle se en person som är lessen, kom då snabbt på en historia. Bestäm först om de är synd om henne eller om hon har gjort nåt dumt.. Sen sprider du historian till alla.. Typ nåt i stil me, hon har blivit våldtagen på vägen hem igår, jag såg henne gråta.. Eller kanske.. Han kom på att hon hade varit otrogen, så han kanske ut henne, jag såg att hon sov ute på en parkbänk i natt..

Hata eller älska, de finns inget mellanting här.. Jag är hatad av många, men vet bara en som har rätt att hata mig.(Och henne förstår jag, jag vet precis hur det känns, ägnar en tanke till henne.. Förlåt än en gång..)

Jag tror att det viktigaste av allt är att alltid tycka en massa synd om sig själv, sparka på dom som redan ligger och överdriva allt man hör..

HUR TÄNKTE DU NU?

Glöm inte att de är min historia, mina tankar, mina ord och en massa ironi..


Kommentarer
Postat av: LINA!!!!!

hahaha så du pratar tjejen. fast du själv är kålsuparen nummer uno minsann. Kanske ska man göra en blogg om fröken-kos som var otrogen inte bara 1 eller 2 gånger när hon var tillsammans med "exet" som "kompisen" var med. och detta du nu skrivit om hände i sommrass! ge upp xD ska man skriva A får man ju faktiskt skriva B tösen!! det mest roliga är ju att du har förlåtit honom som sist, folk såg er ute säg inget annat xD (brist på vänner!!)



är man så här mogen för sin ålder som du inte verkar vara så ere inge konstigt att du bara har din syrra och kusse kvar till vänner!!!!



Tänk på vad du skriver i fortsättningen ! ^^

2009-03-03 @ 17:27:50
Postat av: STEPHIE!

hur tänkte du nu?? Jaa hur tänkte DU nu??! försöker du få folk att tycka synd om dig? få folk tro att personen i fråga är dum i huvet! att du är den lilla ängeln som aldrig gör fel! Yttra dig inte så mkt om någon annan person när du själv gjort fel under lång lång tid!! Ska du inte skriva lite om dig själv o dina handlingar har sett ut! Nee juste, allt är ju någon annans fel! Du gör ju rätt hela tiden ;) Är det inte dags att visa vilken ålder man är inne i snart? Håller med totalt i kommentaren av Lina! skärp dig vafan! de blir ju bara pinsamt för dig.

2009-03-03 @ 17:51:33
Postat av: Anonym

Ursäkta.. Men har något tvingat er o läsa här..

NEJ just det! Så varför gör ni det??

2009-03-03 @ 18:30:05
Postat av: Anonym

Man har rätt o skriva vad man vill, så hon behöver inte tänka på vad hon skriver..

2009-03-03 @ 18:31:42
Postat av: Anonym

vem säger att ingen tvinga oss ;)

2009-03-03 @ 19:04:00
Postat av: Anna

Antog ni att allt handlade om samma persson?? Så var inte fallet.. Jag har inte varit otrogen på Kos, däremot har jag varit me en kille på Kos.. Men jag hade ingen pojkvän då.. Vad ska jag berätta som B om jag får fråga? Finns det en fortsättning på historien.? Folk såg oss ute, men va de nån som kollade vem jag gick ut me...?? Min lillasyster, henne har jag absolut inget emot. JA jag har brist på vänner för jag är ute efter ärliga vänner som kan stå för vad dom gör, och inte hoppar i säng me nån jag tycker om.. Alla är vi olika..



Jag vill inte att nån ska tycka synd om mig, tycker mitt liv är bra just nu.. Är nöjd me de mesta, förutom snacket.. Jo jag ska göra de, nästa inlägg kan handla om hur de va, så kanske du får veta sanningen i den historien oxå.. Dock vet jag inte om hon som drabbades värsta skulle bli så glad..



Haha jag gör absolut inte rätt hela tiden. Men jag står för vad jag gör.. Alla testar vi oss fram..



Blir man inte lika sårad när man e 27 som 14? Eller hur gråter man när man e 27.. du som e sååå jävla mogen kan väl visa de för mig.?

2009-03-03 @ 20:21:07
URL: http://enlitenannna.se
Postat av: Anonym

Finns ingen som är 14 av oss vänner om de var de du syftade på vi alla är krogmyndiga och mogna nog att förstå vad ni håller på med, varför lägger du ens energi på henne om du nu hatar henne så mycket? det är ju inte direkt moget att dedikera ett stort inlägg som handlar om henne, även om det är för att du vill "skriva av dig" då gör man väl det på en låst blogg eller kanske plockar fram dagboken?? har hon ens sagt nått till dig som får dig att skriva ut massa gojs????

2009-03-03 @ 20:56:03
Postat av: men gud!!!

Finns ingen som är 14 av oss vänner om de var de du syftade på vi alla är krogmyndiga och mogna nog att förstå vad ni håller på med, varför lägger du ens energi på henne om du nu hatar henne så mycket? det är ju inte direkt moget att dedikera ett stort inlägg som handlar om henne, även om det är för att du vill "skriva av dig" då gör man väl det på en låst blogg eller kanske plockar fram dagboken?? har hon ens sagt nått till dig som får dig att skriva ut massa saker???? hon tittade inte ens åt ditt håll när ni var ute sa hon till mig !!!

2009-03-03 @ 20:57:53
Postat av: Anonym

Du skriver "Och ingen behöver känna sig träffad", så du menar att du skriver inte om en viss person? tycker det låter väldigt konstigt.. när du sen skriver "hon som drabbades mest" hmm. Är du dessutom säker på att det bara är dina vänner som beter sig illa, har inte du mkt med saken att göra oxå? Jag menar, du kan ju inte betett dig som en ängel mot personen tillbaka.

och vem har sagt nått om att gråta när man säger mognad? Alla gråter, men alla mognar inte.. tyvärr.

2009-03-03 @ 21:24:23
Postat av: Anna

Jag menade inte exakt 14.. kunde lika gärna skrivit 7.. tog bara en siffra..



Nej hon har inte sagt nånting om mig.. Men jag har inte sagt att de handlar om henne heller.. Tycker faktiskt att de är rätt pinsamt att ni tror att allt kretsar kring henne... Så är inte fallet. Men nu hänger ju ni ut henne och berättar vad hon gjort.. sjysta polare.



Jag har inte raderat nåt.. Jag har inte ens snackar me min syrra, jag var i stallet under tiden ni skrev allt skit.. så de kan jag tyvärr inte svara på..



Tycker du ska läsa om min kommentar.. "Hon som drabbades mest" var ju en annan person..



Den dan jag gör nåt mot nån, som gör att den har rätt att såra mig så mkt, då ska jag stå för det.. Det kan jag lova dig.

2009-03-03 @ 22:52:55
Postat av: Maria

haha fan va patetiska folk är.. Anna folk tycker verkligen om att läsa och luska ut va du skriver.. om man inte tycker om någon så slutar man väl att bry sig om den eller? fattar inte varför folk ska komentera din blogg. är inte den som en dagbok? tänkte bara där när någon skrev att man skulle skriva i en låst blogg.. eller dagbok.. hmm tycker att de är ganska mycke enlitenanna.blogg eller? sen är de ju roligt att folk har all fakta oxå.. alla vet ju allt om alla.. kan någon säga va jag har för färg på mina trosor idag??? eller kanske va jag åt till middag. va ju trots allt på trossen idag och handla :P tycker att de är roligt att du inte har rätt att skriva om dig själv och dina tankar när de är din blogg. du nämner ju inte ens namn.. men alla tar för givet..

2009-03-03 @ 23:11:42
Postat av: Anna

Även om bloggen var låst så skulle MINA vänner kunna läsa den, och dom inte inte har lösen till den, känner ju ändå inte mig eller personerna i fråga. Så den kan ju lika gärna vara öppen för alla..



Nää jag nämner inga namn, men nån annan har skriver ut namn under kommentarerna, kan man inte ta de privat nånstans då?

2009-03-04 @ 07:37:41
URL: http://enlitenannna.se
Postat av: Anonym

vart är privat där man ska ta det då egentligen??? . nu är ju hon skitarg för namnet som står. och inte har nån plockat bort det heller. verkar ju som alla va lika snälla då ellerhur. hade du inte velat att alla skulle veta så hade du tagit bort namne. borde egentligen inte skriva här efterssom hon sagt till. men varför har du namne kvar för. även om nån annan hengde ut na???

2009-03-04 @ 10:58:47
Postat av: Anonym

Haha klantigt o hänga ut hennes namn o ska va hennes kompis..



Jävligt klantigt!!! O elakt!!!



Ingen människa ska behöva bli uthängd me sitt namn..

2009-03-04 @ 21:50:09
Postat av: Anonym

Herregud. Ni är för patetiska allihop. Råkade halka in här av en slump och ingen av er har ens mognad som en 10 åring. Hade ni betett er efter er ålder hade ni inte suttit och krigat på internet. Ta tag i era liv och era såkallade världsproblem och träffas istället. Och på tal om varför killen din var med vännen din så förstår jag det till fullo. Det borde väl du med? Det är ju bara att titta dig i spegeln. Och snälla rara, skaffa en stil som inte påminner om en 90-tals savann-hora.

Och ja, vi vet vad du en av dina ingredienser till middag var, M. vitlök såklart, som alltid :) Luktar gott. Men bra att ni två kusiner har varandra och Kos iaf. DET är lycka ;)

2009-03-09 @ 23:56:14
Postat av: Anna

Mm herregud kan man ju verklgein säga nu när fortsätter lägga dig i.. Om vi är patetiska, vad är de då som får dig att vara mer mogen? Är de inte omoget att säga att nån är ful och en ful stil.. Jag kan faktiskt inte rå för att jag är ful. Men du borde ju kunna ändra ditt beteende.. Sen hade jag kunna ta till mig de du sa om du hade vågat stå för att det är vad du tycker, men du vågar ju inte ens skriva ut ett namn.

2009-03-10 @ 15:56:10
URL: http://enlitenannna.se
Postat av: Maria

haha du de va tyvärr fel. jag åt inte vitlök den dagen.. men de är lungt du kan få en till gissning om du vill.. mm de är jävlig tur att vi har varandra i alla fall.. bättre att ha en bra vän än flera olika falska vänner.. eller ingen som håller med mig om de?

2009-03-10 @ 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0