sjuk

Är sjuk sen i söndags, men jobbar ändå, man måste ju tänka på semester kassan.. =)
Igår låg jag mest på soffan och kollade på film.. Måste ju passa på när man är sjuk och barnfri.. Idag har jag inte heller orkat så mycket. Jag och Bella fixade lite mat förut.. Rester från söndagen.. Hjort färsbiffar me potatis och sås.. Gott.. Efter maten diskade jag medans hon laddade singstar, Sen satt vi och sjöng i en timme. Stackars mina grannar :P
Nu ska jag snart lägga mig i soffan och kolla på film och äta medicin (godis)..

Idag hörde jag mig själv säga, "Du går i till skolan i den korta kjolen.. " Trodde aldrig jag skulle säga en sån sak... CHOCKAD..

Nää film och godis..


Good girl gone bad.



♥kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0