spelregler

Jag vill inte vara me, jag drar mig ur..Finns ju ändå ingen som håller sig till spelreglerna. Är de så jävla svårt och stå på sig.. Att ha en egen åsikt.  Att våga tycka nåt själv.. Och kom inte och säg " är man me i leken får man leken tåla"

I fredags provred jag en ny häst.. Det var en upplevelse jag inte kommer glömma.. Hon va nog fan en av dom svåraste hästar jag någonsin ridit, Men nu är jag medryttare.. :P Korkat jag vet.. Har bara ridit henne tre gånger och har nog tänkt tanken att ge upp ca 20 gånger.. haha.. Envisare får man leta efter.. Och jag tycker min kuse kan vara jobbig. Men jag får väl hoppas hon ger sig snart..


Annars var helgen väldigt lugn, och jag sitter ju nu och funderar på om jag ser fram emot att gå ut i helgen eller om de bara känns jobbigt..  Får väl se hur de blir.. de är ju bara måndag än så länge.

Saknar mitt lilla monster här hemma som är hos sin pappa idag (hoppas jag) de är så tomt och tyst.. fast jag har ju varit i stallet hela dan nästan.. Men de är tomt att inte ha nån och krama på när man ska sova..



Det är inte problemen som är problemet, problemet är dom som skapar problemen



♥kärlekcohsaknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0