09 03 08

Jag har nog världens bästa familj.
Finns ingen bättre mamma i hela världen. Efter allt som hon gjort för mig under mina år, räcker de inte ens me ett litet tack. Hon är den bästa man någonsin kan tänka sig. Hon blev något ställd när jag berättade de för folk när hon satt bredvid.
Min uppväxt borde varit värre, men hon har skyddat mig och funnit där för mig, genom allt.  Hon är helt enkelt världens bästa.

Och sist men inte minst Kari, som ramlade in på ett bananskal när jag var som värst i min tonår. Första åren kan inte varit så roliga. Men ändå har du tagit till dig oss, mig och syster, som om du vore dina egna och alltid alltid ställer upp på oss. De är väl tack vare dig jag har min guling idag.. :P




Saknar tiden me min syster i stallet, även fast vi har kul nu oxå.
Men den tiden vi dansade och sjöng för att inte frysa ihjäl när vi väntade på bussen. Alla dom korkade grejer man gjorde på den tiden, när jag tvingade henne att hoppa 130 barbacka på Munin, så hennes ridbyxor sprack.  Fast vi har ju fortfarande riktigt kul när vi ses, speciellt över en flaska baileys och lite singstar. =) Dax snart igen tycker ja
.




Tack till alla er.. Ni är bäst..

Och min otroliga lilla Isabell, finns inte ord som kan beskriva hur mkt du betyder för mig. Du är mitt allt. Älskar dig över allting annat på denna jord.







Den här veckan har jag spenderat i stallet på jobbet och hemma. Ridningen går okay, och än så länge funkar de bra för Fanny.. Har faktiskt börjat fundera lite, om de går bra för Fanny kommer hon rida 3-4 dagar i veckan, då kanske jag ska rida Trollina lite. Är ju kul att testa nåt nytt. Har ju några veckor till på mig att fundera, månanden har ju inte gått ännu.. Håll tummarna för att de inte blir en ny medlem i månadsklubben =P
Idag var Mange förbli och snackade lite skit. De är väl typ de roligaste som hänt den här helgen.. Förutom stallet då.
Känner mig lite ensam ibland, Bella somnar ju så tidigt.. Men men jag är ju barnfri om två helger.. Får väl passa på att träffa mkt folk då..


The competition is over and you are the winner..


 

kärlek♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0