tråkmåndag

Lilltjejen e sjuk, så nu sitter jag hemma och har tråkigt.. Ska snart hänga lite tvätt.. Sitter väl mest och väntar på att de ska bli torsdag, då är de kryssning som gäller.. Fan vad kul jag ska ha.
Igår var jag barnvakt till lilla Emilia, vi hade de jättemysig.. Badade och hade myspys i soffan me lite chips och godis, medan min Isabell låg sjuk och sov i sin mosters säng. stackars, men idag är hon iaf piggare..
I lördags var man trött och sliten efter en hård fredag, men tog mig ner till sportis och lyssnade på Kari en stund.. Va rätt mysigt ändå.. 
Fredagen var som sagt väldigt hård.. haha men kul att träffa nån som man inte träffat på länge..
Idag händer de väl inte så mkt, ska till stallet sen och ta in hästarna, men de blir ingen ridning eftersom bella e sjuk..

Haha, glömde bort nåt lite kul som hände i lördags, Jag och maria skulle hämta pizza, så skulle jag bara springa in på krilles och köpa cigg, och då råkar vi låsa in nycklarna i bilen.. Klantskallar vi e.. De va kanske inte så kul just då, men nu efter kan man ju skratta åt det..

Nää tvätten va de och sen vill Bella spela lite spel..


Tack för sanningen, du är guld värd ändå..


Your arms are my castle, your heart is my sky.
They wipe away tears that I cry.
The good and the bad times, we've been through them all.
You make me rise when I fall.


"Den som tvekar inför varje steg, kommer leva sitt liv på ett ben."




 

  ♥KÄRLEK♥


Kommentarer
Postat av: maria

nene inte klantigt bara lite oflyt.. de va bilens fel säger vi.. jävla skitbil.. inredet bara föll av ju :P

2009-03-23 @ 22:54:28
Postat av: Anna

Tycker vi gör som han själv gjorde, han skyllde ju faktiskt på sig själv och sa att han borde sagt nåt.. :P Så det var absolut inte vårat fel.. haha

2009-03-24 @ 10:43:05
URL: http://enlitenannna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0