unga mamma.

Sitter och läser lite på internet.. Ibland undrar man ju vad folk tänker me..

"Givetvis finns undantag från regeln, men väldigt ofta är unga mödrar mer eller mindre rubbade, enligt min erfarenhet. Varför?
Är deras hjärnor för underutvecklade för att kunna hantera föräldraskapet så att det blir kortslutning? Eller är det bara de som redan är borderline-skära sig i armen-mytomaner som skaffar barn i ung ålder?


Hur tänker man om man skriver ut en sån sak.. Undra vem de är som är rubbad och har en underutvecklad hjärna.
Någon lika smart männsika har även svarat på de.

Det är inte direkt intelligensreserven som skaffar barn när dom är typ 17-25. Mer eller mindre småkorkade småslynor helt enkelt.
Deras föräldrar är knappast dom bästa heller
.

Snacka om att ha noll koll på läget... Och min enda tanke är... De är ju en jävla tur att den människan inte har barn..  Personen i fråga tycker alltså att min mamma är en dålig mamma för att jag skaffade barn tidigt.. Piinsamt..
Fast vi måste vara jävligt småkorkade hela släken, tror inte de är många som ens fyllt 20 innan dom fått sin första..

Vart bara lite upprörd, var tvungen att skriva nåt..

HUR SER NI PÅ SAKEN? Är en ung mamma en dålig mamma?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man borde inte bedömmas på hur ung/gammal man är. I det stora hela så borde det ju faktiskt handla om hur bra man tar hand om barnet. Det finns äldre mammor som är dåliga.. och det finns även unga mammor som är dåliga, så är det tycker jag iallafall.

2009-03-10 @ 14:56:00
Postat av: fanny

Anna är en av dom bästa mammorn ever!<3

2009-03-13 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0