vab idag igen

Hemma me Bella idag igen.. Men imorrn tänkte jag jobba igen.. Så de blir iaf jobb onsdag och halva torsdag, sen drar jag på kryssning.. Och som alla redan vet, de som händer på havet stannar på havet. =) Sen efter den resan ska de bli lugnt för mig ett tag igen.. Skulle egentligen vilja åka till skåne över påsken ,men jag e fan luspank..  Måste ju försöka spara lite pengar så jag och min galning kan hitta på lite saker på semestern.

Hmm de här får bli dagens låt, har haft den i huvudet sen jag vaknade i morse..


Nu vill Bellsibubb att vi ska sjunga lite singstar..


Ät och drick med din vän, men gör inga affärer med honom
.


♥kärlek♥
Mest till Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0