cykeln borta..

Vaknade vid 8 i morse av att Isabell ville ha frukost.. Kände att jag hade jätte ont i halsen, men gick upp och kokade gröt till henne.. Trodde mitt halsont skulle släppa, men inte.. Det gör fortfarande ont. Men iaf, när jag satt där me henne när hon käkade gröt och jag drack kaffe, såg jag att nån hade "lånat" min cykel. Tönt, köp en egen..
Jag och Kari tog en sväng me bilen, men kunde inte hitta den nånstans.. Nån som sett den?

Annars har dagen varit rätt lugn.. skulle bytt gardiner, men saknade lite prylar till gardinstängerna, så jag får vänta tills jag fått pengar så jag kan handla..

Är väldigt glad över att jag lovade bort Munin till Fanny idag, eftersom jag har så ont i halsen, hade varit jobbigt att behövt åka dit när man mår så här.. Känns dessutom som att jag håller på att få feber oxå.. fryser mer än vanligt..

Sitter mest och försöker fördriva tiden.. Ska kolla på tv kl 8, Mia och Klara, med en påse chips (lovade Bella den igår men glömde handla) sen blir de nog till att lägga sig att sova så man kanske frisknar till lite.. har inte råd att vara hemma från jobbet ju..

Läste ut min bok igår oxå, så nu har jag inget att läsa.. Nån som har nåt förslag på en bra bok.??



You were everything, everything that I wanted
We were made to be, supposed to be, but we lost it



♥KÄRLEK♥






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0